Нова иновација во Македонија, поврзување на дигитален маркетинг со ТВ технологија
mediaWorld влегува на пазарот во Македонија со својот нов иновативен производ наречен @media box. Овој уникатен мултимедијален уред го прави секој Smart-TV погоден за новиот тип на рекламирање кој директно и едноставно ги поврзува на компаниите и купувачите. Како стратешки партнер на @media, myWorld го нуди потенцијалот на @media box уредот на своите партнери и потрошувачката заедница. Благодарение на ова партнерство, myWorld добива пристап до пазарот на рекламирање од иднината, а притоа се отвораат огромни можности за глобална продажба на @media.
Овие две компании заедно имаат јасна цел: да го направат растечкиот концепт на адресабилно рекламирање на телевизија што е можно поедноставно за компаниите и за потрошувачите со помош на користењето на @media box.
Што е @media box? Едноставен plug & play уред преку кој се поврзува со вашиот Smart-TV и прикажува таргетирани реклами на одредена целна публика. Она ште е револуционерно, компаниите имаат можност сами да креираат и пласираат ТВ реклами по ниска цена што, кои ќе бидат прикажани на целната публика која сами ја одредууваат. Рекламните содржини ќе бидат прикажани на сите ТВ канали, стриминг портали или при играње конзоли, а за тоа потрошувачите ќе бидат наградени со бенефити како Cashback и Shopping Points, а имаат и можност за купувања директно преку ТВ.
Сите постоечки и нови трговски партнери на myWorld добиваат бесплатни 500 кредити за таргетирано рекламирање на овие уреди. Преку најава со постоечките кориснички податоци како партнер на myWorld, секоја компанија ќе може да искористи 500 кредити за кампања и да го зголеми своето присуство на пазарот кај посакуваната таргет група.
Задачата на mediaWorld е да се доведе технологија на пазарот и да се сервисираат @media box уредите кои се веќе поставени во 5.000 домаќинства во државата. Со помош на myWorld, повеќе од 12,000 вакви уреди се продадени на пазарот. За возврат, myWorld ги наградува сите @media box корисници со Cashback (парични бенефити). Овој иновативен пристап им дозволува на компаниите да се рекламираат кај илјадници потенцијални купувачи, а myWorld на своите членови им дава шанса да заработат пари не само од пазарување, туку и од гледање на овие реклами на ТВ.
Овој проект е веќе успешно започнат во Италија, Словенија, Австрија и Македонија.
За дополнителни информации:
Website: atmedia.digital
Whitepaper: https://l.mwscdn.io/large/download/public/atmedia/@media_whitepaper.pdf
The post @media: Иднината на пазарот за рекламирање appeared first on Marketing365.