Samsung ја започнува кампањата „Отвореноста секогаш победува“ и отвора нов олимписки изложбен простор Olympic rendezvous @ Samsung во срцето на Париз
На помалку од 100 дена до почетокот на Олимписките игри во Париз, Samsung Electronics, светскиот олимписки и параолимписки партнер, официјално ја започна својата кампања „Отвореноста секогаш победува“ – која ги слави заедничките вредности на брендот за отвореност со претстојните Олимписки и Параолимписки игри – и го најави свеченото отворање на својот изложбен простор Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125.
Како што беше најавено во јануари, пораката на Samsung дека „Отвореноста секогаш победува“ го изразува ставот на брендот дека отвореноста нуди нови перспективи и бескрајни можности и е во срцето на програмата на компанијата за Париз во 2024 година. Новата кампања, која започнува денес, ги содржи приказните од членовите на тимот на Samsung Galaxy, вклучувајќи го скејтбордерот Аурелиан Жиру (Aurélien Giraud, Франција), параспринтерот Јоханес Флорес (Johannes Floors, Германија) и брејкденсерката Сара Би (Sarah Bee ,Франција), и покажува како отвореноста овозможува да се постигнат неверојатни подвизи.
„Како глобален олимписки и параолимписки партнер, Samsung иновира и нуди врвна технологија и искуство на Олимписките игри речиси 40 години“, рече ТМ Рох (TM Roh), претседател и директор на Одделот за мобилни уреди во Samsung Electronics. „Начинот на кој уживаме во игрите се промени многу со текот на времето, а технологијата игра клучна улога во ширењето на олимпискиот дух. Ова е особено точно сега кога започнуваме со „Games wide open“ и ни е драго што преку кампањата „Отвореноста секогаш победува“ можеме како никогаш до сега да ги доближиме олимписката публика и спортистите, создавајќи нови искуства и силни врски во Париз оваа година“.
Samsung, исто така, претстави сосема нов изложбен простор наречен Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125, кој ќе ги одведе љубителите на Олимписките и Параолимписките игри на епско патување во Париз. Посетителите ќе можат да уживаат во најважните моменти од претходните Олимписки игри со Galaxy, да ги истражуваат најновите иновации на Samsung и да создаваат спомени за цел живот со Galaxy AI.
При дизајнирањето на овој изложбен простор, Samsung соработуваше со архитектот и визионер Жан Нувел (Jean Nouvel), добитник на Прицкеровата награда, чие револуционерно дело го одразува неверојатниот дух на олимпијците и параолимпијците кои постојано ги поместуваат границите и го редефинираат она што е можно. Инспириран од париските салони од ерата на просветителството, овој простор ја слави отвореноста кон нови перспективи и можности преку рефлексии и оптички илузии кои предизвикуваат чувство на отвореност, хармонија и поврзаност.
„Целиот простор е дизајниран да ја слави посветеноста на Samsung кон отвореноста“, вели Жан Нувел (Jean Nouvel). „Апстрактните фасадни графики ги доловуваат рефлексијата и движењата на светлината што се појавува и исчезнува во миг, а матираните, рефлектирачки бели огледала во фоајето повикуваат на откривање на најновите иновации.“
Изложбениот простор Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125 беше официјално отворен со церемонија на сечење лента на која присуствуваа ТМ Рох (TM Roh), амбасадорите на тимот на Samsung Galaxy, вклучително и француската сурферка Џоан Дефи (Joanne Defay), британскиот брејкденсер Карам Синг (Karam Sing ) и францускиот парапливач Хуго Дидие (Ugo Didier), како и Ана Софи Вомар, (Anne-Sophie Voumard) директорка за телевизиски и маркетинг услуги на МОК, Пјер Рабадан (Pierre Rabadan), заменик градоначалник задолжен за спорт, олимписки и параолимписки игри за градот Париз и Етјен Тобоа (Étienne Thobois), генерален директор на Организацискиот комитет на Олимписките и Параолимписките игри во Париз за 2024 година.
The post Samsung официјално ја започнува својата кампања во пресрет на Олимписките игри во Париз appeared first on Marketing365.