Dentsu предвидува: Глобалните инвестиции во огласувањето ќе пораснат за 4,6% во 2024 година
Агенциската мрежа Dentsu го објави својот нов извештај со предвидувања за глобалните инвестиции во огласувањето за следната 2024 година. Истражувањето...
Агенциската мрежа Dentsu го објави својот нов извештај со предвидувања за глобалните инвестиции во огласувањето за следната 2024 година. Истражувањето...
Како што привршува тековната година, дизајнерите и креативците ширум светот веќе го насочуваат погледот кон иднината, предвидувајќи ги боите, формите...
Инстаграм и ТикТок ја предводат лстата на социјални мрежи во генерирањето органски интеракции меѓу корисниците и брендовите, но ангажманот на...
Меѓународната компанија за маркетинг истражувања WARC го објави својот нов извештај за најнаградуваните креативни кампањи, агенции и компании во светот...
Советодавното тело на организацијата на најпознатиот фестивал на креативнста во светот, Cannes Lions, го објави новиот годишен извештај за „Состојбата...
Живееме во несигурни времиња, а последните години таа несигурност станува сè поизразена, пред сè поради Ковидот и економската нестабилност. Како...
Како дел од стратешкото партнерство на А1 Телеком Австрија Групацијата со Netflix, А1 Македонија станува првата телекомуникациска компанија на домашниот...
Наменета е за телевизори и апарати за домаќинство за да го олесни управувањето со паметниот дом и го проширува услужниот...
„Реплек АД“ продолжува со својата деловна експанзија и раст, базирани на стратешката развојна политика и иновативните потези. По минатогодишниот успех...
Во пресрет на првиот фестивал за иновации Innovate.X. кој ќе се одржува на 29ти и 30ти мај, разговаравме со Драгана...