Американскиот мултинационален производител на прехрамбени производи Mars постигнал договор за купување на својот конкурент Kellanova по цена од 83.50 долари по акција, односно вкупна вредност од 35.9 милијарди долари.
Со традиција од над 100 години, во 2023 година Kellanova генерирала нето-продажби од над 13 милијарди долари и работи на 180 светски пазари со приближно 23.000 вработени. Под нивна капа се наоѓаат иконични брендови на грицки како Pringles, Cheez-It, Pop-Tarts, Rice Krispies Treats, NutriGrain, но и исто така и други познати прехрамбени брендови како Kellogg’s, Eggo и MorningStar Farms.
Аквизицијата ќе го прошири постојното портфолио на Mars, кое веќе вклучува брендови како Snickers, M&M’s, Twix, Pedigree и Dove. Компанијата има над 150.000 вработени ширум светот, а во 2023 година забележала нето-приходи од продажба во вредност од над 50 милијарди долари.
„Посакувајќи му добредојте на портфолиото на растечки светски брендови на Kellanova, добиваме значителна можност за Mars дополнително да развие одржлив бизнис со грицки и закуски кој е погоден за иднината. Ќе го почитуваме наследството и иновативноста зад неверојатните брендови на закуски и храна на Kellanova, истовремено комбинирајќи ги нашите соодветни предности за да обезбедиме поголем избор и иновации за потрошувачите и клиентите. Имаме огромна почит за раскажуваното наследство што го има изградено Kellanova и со нетрпение очекуваме да му посакаме добредојде на нивниот тим“ – истакнува Пол Вајхрауч, извршен директор и претседател на Mars Incorporated.
„Ова претставува навистина историска комбинација со привлечно културно и стратешко вклопување. Kellanova беше на трансформативно патешествие да стане најдобрата компанија за закуски во светот, а оваа можност да се придружиме на Mars ни овозможува да го забрзаме остварувањето на нашиот целосен потенцијал и нашата визија. Трансакцијата ја максимизира вредноста на акционерите преку трансакција во готовина по атрактивна куповна цена и создава нови и возбудливи можности за нашите вработени, клиенти и добавувачи. Возбудени сме за следното поглавје на Kellanova како дел од Mars, кое ќе ги обедини талентите и способностите на двете компании од светска класа и нашата заедничка посветеност да им помогнеме на нашите заедници да напредуваат. Со докажано искуство за успешно и одржливо негување и растење на стекнатите бизниси, уверени сме дека Mars е природен дом за брендовите и вработените на Kellanova“ – додава Стив Кејхилејн, претседател и извршен директор на Kellanova.
The post Mars ја купува Kellanova за 35.9 милијарди долари appeared first on Marketing365.