info@insajder.mk
Friday, May 16, 2025
Insajder
  • Дома
  • Истражувања и Анализи
  • Бизнис
  • Најнови вести
Insajder
No Result
View All Result
Home Бизнис

Дома е најубаво – емотивна кампања на „Њу момент“ за 80-годишниот јубилеј на Стопанска банка

by Admin0t
June 24, 2024
in Бизнис
0
Дома е најубаво – емотивна кампања на „Њу момент“ за 80-годишниот јубилеј на Стопанска банка
153
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Кога треба да го избереме најубавото место на светот, одлуката паѓа на местото каде што се чувствуваме среќно, задоволно и исполнето. Тоа е местото што ни буди позитивни емоции, ги чува сеќавањата и каде што секојдневно создаваме лични и општествени приказни.

Банката со најдолга традиција на пазарот, Стопанска банка АД – Скопје, во својата најнова кампања несебично ни открива каде всушност се наоѓа најубавото место. Тоа е – дома.

Местото каде растеме, учиме и се развиваме, местото каде ја наоѓаме својата слобода, но и својот мир. Местото каде срцето ни е полно и каде луѓето, пријателите и заедничките прослави и успеси го прават незаменливо и единствено.

Кампањата е осмислена и реализирана од креативната агенција „Њу момент“ по повод големиот јубилеј – 80 години постоење на Банката. Оваа годишнина е вредна за почит бидејќи Стопанска банка 80 години останува верна на својот избор да работи, создава и расте ДОМА, насочувајќи ја својата енергија, знаење и искуство за да им помогне и на другите да успеат токму ДОМА. Тука да го градат својот дом, своето семејство и бизнис, да им помогнат да ги остварат своите соништа, да ги реализираат сите желби, да се радуваат на моментите поминати со блиските луѓе, на малите и големите успеси и секојдневно да го впиваат животот со сите сетила.

Со исклучително колоритен спот во продукција на „Њу момент“, сниман на повеќе локации низ Македонија со најмодерна техника и извонредни професионалци и креативци, Банката со нагласена емотивност потсетува зошто дома е најубаво, надевајќи се дека оваа кампања ќе допре до сите генерации, особено до младите.   Развивајќи ја приказната во слики од различни предели, ги доловува карактеристичните емоции, ја покажува хармонијата на различностите околу нас и открива дека и покрај сите несовршености, сепак дома е незаменливо, токму поради сите овие елементи споени во една уникатна целина. Оваа кампања поттикнува повторно да ја откриеме љубовта кон дома и мудро потсетува зошто, им посочува на младите дека дома е најубаво ако доволно и искрено посакаат и се обидат, а со дополнителна помош и поддршка од најблиските и најголемата Банка ништо не е невозможно. Затоа треба да градиме иднина тука, а не некаде „таму“.

Погледнете ја приказната која Стопанска банка ја испишува 80 години и ќе продолжи да ја испишува. Тука, дома.

The post Дома е најубаво – емотивна кампања на „Њу момент“ за 80-годишниот јубилеј на Стопанска банка appeared first on Marketing365.

Извор: Маркетинг365

Tags: 80годишниотБанкаДомаемотивназајубилејкампањамоментнанајубавоЊуСтопанска
Share61Tweet38
Admin0t

Admin0t

Insajder

Copyright © 2024

  • За нас
  • Контакт
  • Маркетинг

No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Бизнис
  • Огласи за работа
  • Истражувања и Анализи
  • Колумни
  • Интервјуа
  • Политика
  • Култура
  • Контакт

Copyright © 2024