info@insajder.mk
Sunday, November 9, 2025
Insajder
  • Дома
  • Истражувања и Анализи
  • Бизнис
  • Најнови вести
Insajder
No Result
View All Result
Home Колумни

Колумна на Емилија Гроздановска: Современи алатки за е-маил маркетинг

by Admin0t
June 11, 2024
in Колумни
0
Колумна на Емилија Гроздановска: Современи алатки за е-маил маркетинг
152
SHARES
1.9k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Пишува: Емилија Гроздановска – Креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Современите алатки за е-маил маркетинг нудат богат спектар на функционалности за создавање, испраќање, управување и анализа на е-маил кампањи. Овие алатки овозможуваат на бизнисите да комуницираат ефективно со своите клиенти, да ги градат и одржуваат односите, како и да го зголемат ангажманот и продажбата.

Иако постојат теории дека овој тип на маркетинг изумира, според мое мислење е еден од најпопуларните и најфункционалните алатки маркетинг кои достигнуваат најголем поврат на иннвестиција.

Предлагам четири алатки од многуте кои може да користат во овој вид на маркетинг.

  1. Mailchimp

– Карактеристики: Лесен за користење интерфејс, автоматизација на е-маил кампањи, A/B тестирање, сегментација на листите, напредна аналитика и известувања.

– Интеграции: Се интегрира со многу CRM системи, платформи за е-трговија и социјални мрежи.

– Шаблони: Нуди голем број на прилагодливи шаблони за е-маилови.

  1. Constant Contact

– Карактеристики: Едноставна за користење со опции за автоматизација на е-маил кампањи, сегментација на контакти, A/B тестирање, и следење на резултатите.

– Интеграции: Поддржува интеграции со CRM системи, алатки за е-трговија и социјални мрежи.

– Шаблони: Многу шаблони кои можат да се персонализираат за различни типови кампањи.

  1. HubSpot Email Marketing

– Карактеристики: Целосно интегрирана со HubSpot CRM, автоматизација на маркетинг, напредно сегментирање, A/B тестирање и детален аналитички извештај.

– Интеграции: Се интегрира со многу апликации преку HubSpot App Marketplace.

– Шаблони: Многу прилагодливи шаблони и дра-and-дроп уредувач за лесно креирање на е-маилови.

  1. Drip

– Карактеристики: Специјализирана за е-трговија, автоматизација на е-маил маркетинг, сегментација на контакти, и напредна аналитика.

– Интеграции: Се интегрира со платформи за е-трговија како Shopify и WooCommerce.

– Шаблони: Прилагодливи шаблони и дра-and-дроп уредувач за е-маилови.

Овие алатки за е-маил маркетинг помагаат на бизнисите да постигнат подобри резултати во своите маркетинг кампањи преку персонализирани и таргетирани пораки, автоматизација и детална анализа на резултатите.

The post Колумна на Емилија Гроздановска: Современи алатки за е-маил маркетинг appeared first on Marketing365.

Извор: Маркетинг365

Tags: алаткиГроздановскаемаилЕмилијазаКолумнамаркетингнаСовремени
Share61Tweet38
Admin0t

Admin0t

Insajder

Copyright © 2024

  • За нас
  • Контакт
  • Маркетинг

No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Бизнис
  • Огласи за работа
  • Истражувања и Анализи
  • Колумни
  • Интервјуа
  • Политика
  • Култура
  • Контакт

Copyright © 2024