Пишува: Мартина Ристевска, менаџер за маркетинг и продажба во Nova Solutions
2023 година беше година на подем во поглед на трендовите на социјалните медиуми.
Време е да ги предвидите трендовите на социјалните медиуми за 2024 година. На овој начин, ќе можете однапред да ја планирате вашата стратегија за социјалните медиуми и можеби малку да се опуштите кон крајот на годината.
Ајде да дознаеме заедно кои се предвидувањата за трендовите на социјалните медиуми во 2024 година.
- Што е тренд на социјалните медиуми
Трендот на социјалните медиуми е промена што се случува во популарните теми, а исто така и во однесувањето на корисниците на социјалните медиуми.
Да се остане на врвот на трендовите на социјалните медиуми значи да се остане пред кривата, секогаш да се биде свесен за најновите теми и однесувања што стануваат вирални.
Виралоста е состојба која секој маркетинг менаџер сонува да ја постигне.
Учењето што ги одредува и менува моделите на однесување на публиката на социјалните медиуми е важно за да се изгради ефикасна стратегија за социјални медиуми што ја прави својата магија.
2. Зошто треба да ги имплементирате трендовите на социјалните медиуми во вашата стратегија
Главните причини зошто треба да бидете свесни за трендовите на социјалните медиуми и да ги имплементирате во вашата стратегија е да го привлечете вниманието на вашата публика, да генерирате повеќе ‘buzz’ околу вашата содржина и да ги зајакнете интеракциите.
Секој бренд што создава присутен социјален медиум сака да биде во чекор со новите трендови на социјалните медиуми.
Колку е поголем бројот на корисници кои се изложени на некој тренд, толку тој станува попопуларен.
Следењето и имплементирањето на трендовите на социјалните медиуми во вашата маркетинг стратегија може да донесе придобивки како што се:
– зголемување на видливоста на брендот
– развивање лојална заедница околу вашиот бренд
– зголемување на ангажираноста
3. Најнови трендови на социјалните мрежи за 2024 година
Размислувањето за тоа што може да има иднината во светот на социјалните медиуми може да биде страшно. Но, не може да биде пострашно од тоа да немате поим кога станува збор за трендовите на социјалните медиуми.
Еве неколку од предвидувањата за трендовите на социјалните медиуми за 2024 година на кои можете да се потпрете кога ја прилагодувате вашата стратегија за социјалните медиуми.
3.1. TikTok ќе стане уште попопуларен
Ние веќе го почувствувавме ова. TikTok е тука да остане. Можеби некои се обложуваат на BeReal, но јас не сум толку сигурна.
TikTok порасна во популарност во 2023 година и ќе продолжи да расте, бидејќи се повеќе корисници ги заклучуваат очите на нивните екрани уште повеќе часови.
Ќе имате многу среќа ако вашите видеа се појават во делот ‘For you page’. Виралноста би била вашиот најдобар партнер.
Многу маркетинг менаџери сонуваат за виралност, особено затоа што се чини дека нема шема кога се обидувате да ја постигнете.
Сегашниот број на корисници на TikTok е 1,677 милијарди. Ова полека може да се трансформира во милијарди.
3.2 Reels ќе продолжи да владее на Instagram
Со оглед на тоа што видео содржините во кратки форми како Instagram Reels ќе продолжат да бидат најпривлечниот тип на содржина. Сепак, неговиот успех не го надминува оној од видеата на TikTok.
Instagram ќе остане една од врвните платформи за социјални медиуми што ги користат брендовите, зголемувајќи ја популарноста.
Оваа социјална платформа има над 2,35 милијарди активни корисници месечно, додека бројот на дневни активни корисници се проценува на 500 милиони.
Околу 62% од активните корисници на Instagram ја користат апликацијата за истражување на производи и брендови. Алгоритмот на апликацијата ги фаворизира Reels, давајќи силен приоритет на овој тип на содржина.
Најважната работа за правење Reels е користење на вирални аудио за да ги зголемите шансите на видеото за виралност. Тоа е главната тајна.
3.3. LinkedIn повеќе нема да биде само работа и професионална содржина
LinkedIn постепено ги надраснува формалните костуми и сега е бунтовен милениумец. Само се шегувам.
Оваа платформа повеќе не е само за објавување работни места, наоѓање работа или жалење за работа. Корисниците почнаа да објавуваат повеќе сурова содржина инспирирана од нивните искуства.
И тоа е квалитетната содржина што сите ја бараа. Секој на LinkedIn сега ги покажува своите вистински бои за жонглирање со задачи, одвојување време за менталното здравје и тешко е да се инспирира.
Оваа платформа за социјални медиуми прераснува во повеќе лична, со објави каде што можете да најдете совети за речиси сè.
Преземањето на повеќе лични објави на LinkedIn започна за време на пандемијата и ќе продолжи. Сепак, сè уште не е јасно дали алгоритмот го фаворизира овој тип на објави отколку професионалните.
Колку можете да бидете лични кога пишувате објава на таков начин што исто така одржувате дистанца и останувате професионални? Тоа е сè уште тема за дебата.
3.4. SEO на социјалните медиуми ќе биде уште помоќен од хаштаговите
SEO oптимизацијa е неизбежна алатка ако сакате Google да ја сака вашата содржина. Ова истражување покажува дека 40% од младите возрасни (18-24 години) ги користат социјалните медиуми како пребарувач.
Ова доведе до зголемена важност на оптимизација за социјалните медиуми. Најверојатно сте користеле и TikTok како пребарувач, „злоупотребувајќи ја“ моќта на тоа мало копче за пребарување.
SEO ќе продолжи да игра голема улога во рецептот за виралност на објавите во споредба со хаштаговите.
Следниот пост што ќе го видите во делот „За вас“ нема да биде таму поради хаштагови, туку поради вистинските клучни зборови.
Истражувањето од Hootsuite покажа дека објавите на социјалните медиуми кои во голема мера се потпираат на одличната оптимизација успеваат да имаат повисока стапка на ангажираност (30% зголемување).
Овој тренд на социјалните медиуми ќе продолжи да прави разлика во 2024 година и ќе ги мапира оние брендови кои навистина ја вложуваат својата пот во нивната копија.
Практиките за оптимизација за социјално ќе ја направат разликата помеѓу брендовите кои вложуваат дополнителен напор кога станува збор за нивните објави на социјалните мрежи.
Затоа вашата стратегија за социјалните медиуми за следната година треба да содржи и „истражување на клучни зборови“.
3.5. Титловите на видеото се најважни
Во денешните социјални медиуми, објавувањето видеа без натпис е како да се обидувате да јадете без виљушка: не е толку удобно.
Бројот на корисници на социјални медиуми кои гледаат видеа без звук сигурно ќе се зголеми во 2024 година. Оттука, постојан тренд на социјалните мрежи би било да додавате титлови на СИТЕ ваши видеа, без разлика на платформата.
Сите сме зафатени и брзаме. Кога сме на патување или на јавни места, сигурно гледаме видеа без звук ако не можеме да ги најдеме тие слушалки во чантата.
Значи, можноста да ги добивате истите информации од титловите исто како што ги добивате кога ги слушате, дефинитивно е одлична можност да го зголемите ангажманот, интеракциите и бројот на следбеници.
Освен тоа, титловите ќе ја зголемат можноста за откривање на вашата содржина бидејќи луѓето може да ги користат клучните зборови од вашите титлови при пребарувањето.
Затоа мора да бидете сигурни дека ги користите соодветните клучни зборови за вашиот видео пост.
Друга придобивка е тоа што видео титловите им овозможуваат и им олеснуваат на оние кои страдаат од оштетен слух.
3.6. Социјалната трговија ќе се зголеми
Трговијата со социјалните медиуми ќе игра важна улога во светот на социјалната трговија во 2024 година.
Ова е уште еден тренд на социјалните медиуми кој сигурно ќе се зголеми, мислејќи дека потрошувачите веќе се навикнале на функциите за купување на социјалните платформи.
Има многу корисници на социјални медиуми кои сè уште се скептични кога станува збор за купување преку социјалните платформи.
За 2024 година, маркетинг менаџерите треба да ги приспособат своите социјални стратегии за да напредуваат. За да привлечете повеќе купувачи, можете да им понудите попусти, лесно враќање на средствата и враќање, покажувајќи им прегледи од други купувачи.
Ова ќе ги поттикне и нив да купуваат, зголемувајќи ја продажбата и приходите за вашиот бренд. Исто така, треба да инвестирате во платени реклами за купување на Instagram и Facebook со што ќе добиете поголем ефект.
Заклучок
Да се биде во тек со сите нови трендови на социјалните медиуми може да биде лесно ако ги користите вистинските алатки. Користењето на алатките за социјално слушање и анализа на социјалните медиуми може да ви ја олесни работата, помагајќи ви да ги откриете новите трендови.
Погрижете се однапред да ја планирате вашата стратегија за социјалните медиуми, но бидете флексибилни кога станува збор за преиспитување или воведување на најновите трендови во вашиот календар.
Вашата публика ќе биде подготвена да се вклучи повеќе и да се претвори во лојална заедница.
The post Колумна на Мартина Ристевска: Трендови на социјалните медиуми за 2024 година appeared first on Marketing365.