Автор: Магдалена Шамбевска Аневска од маркетинг агенцијата Nova Solutions од Битола.
Со разбирање на најновите трендови во индустријата, можете да бидете сигурни дека ги користите најефективните стратегии за да допрете до вашата совршена публика.
Сте пробале ли да користите Viber? Оваа апликација во светот па и во нашата земја е во првите редови на индустријата за пораки. Истовремено, претставува и моќна маркетинг алатка која им помага на бизнисите да ја зголемат продажбата и да се поврзат со клиентите. А кај нас, се повеќе и повеќе употребувана и барана. 🙂
Обезбедува платформа за брендовите да испраќаат пораки и да комуницираат со клиентите во реално време.
Од 100% пратени пораки, на 97% пристигнале, 89% ја виделе пораката, 82% ја кликаат. А, 66% од вкупната светска популација го користи. Ова е причина плус на ваков начин да се промовирате и продавате.
Бидејќи мобилниот маркетинг станува се повеќе и повеќе персонализиран, вие добивате можност за таргетирање реклами врз основа на специфични интереси и однесување на потрошувачите. Ова осигурува дека маркетинг пораките се релевантни за потрошувачот и со поголема веројатност да бидат интересни, привлечни и да водат до повисоки стапки на конверзија. Како резултат на тоа, брендовите создаваат поефективни рекламни кампањи, кои имаат поголема веројатност да резултираат со среќни клиенти кои се повторуваат.
Како апликација ви нуди широк спектар на алатки кои компаниите можат да ги користат за да создадат поперсонализирано и уникатно искуство за својата публика. Со богати карактеристики тој им помага на бизнисите да се издвојат од нивните конкуренти, а тоа е суштинска алатка за брендовите кои сакаат да ги подобрат односите со клиентите и да ја зголемат својата продажба. Препознајте каква алатка ви е потребна вас?
- Решенија за рекламирање (advertising solutions)
- Решенија за праќање пораки (messaging solutions)
- Бизнис пораки (business messages)
- Контактирање на партнери (messaging partners)
- Chatbots
Viber Advertising Solutions им овозможува на бизнисите да испорачуваат високо насочени и персонализирани рекламни пораки до корисниците на апликацијата Viber. Рекламите на Viber им помагаат на брендовите да се поврзат со постоечката публика, да градат лојалност, како и да допрат до нова публика.
Додека преостанатите услуги за промоција преку пораки се понудени во различни опции.
Погледнете ги овие реклами кои се најкористени кај нас во Македонија и се однесуваат на испраќање на порака кон клиентите. Откријте која би ви одговарала најмногу согласно бизнисот и целите.
- Привлекување публика
Зголемете ја вашата видливост и допрете до поширока публика со реклами, стикери, насочени пораки и понуди.
Истакнете се со силни слики и видео содржини и поканете ги потенцијалните клиенти да комуницираат со вас.
Вклучете ја и насочете ја вашата публика преку различни места за реклами низ апликацијата.
- Интеракција
Без напор, сегментирајте ги вашите постоечки и потенцијални клиенти за да ги приспособите вашите комуникации.
Растете ја вашата врска со секој разговор.
Понудете корисничка поддршка во реално време, во секое време од денот (или ноќта).
- Трансакции
Олеснете им на клиентите да прават бизнис со вас, директно од нивната апликација за пораки.
Испратете клучни и чувствителни информации што не сакате вашите клиенти да ги пропуштат.
Олеснете им на вашите клиенти да ги купуваат вашите производи директно на Viber.
- Останете во контакт
Испратете релевантни реклами, пораки, промоции и понуди за да го задржите интересот на клиентот.
Одржувајте врска и наградете ја лојалноста.
Изгубен контакт? Потсетете ги дека сте тука да помогнете.
Заради зголеменото мобилно купување и мобилна трговија причината е поголема да користите ваков тип на промoтивни алатки.
Денес, секој ги користи своите паметни телефони и таблети за истражување на производи и услуги, наоѓање зделки, купони и купување предмети преку Интернет. Поради ова, брендовите трошат сè повеќе време и пари на мобилна трговија, креирајќи чет-ботови или месинџери за да ги промовираат своите производи.
Со подемот на мобилната трговија, брендовите треба да се фокусираат на создавање беспрекорно искуство за мобилна трговија за нивните клиенти. Богатата платформа за пораки на Viber им нуди на брендовите можност да го направат токму тоа.
Viber им нуди на брендовите различни решенија за да ги задоволат потребите на нивните клиенти во различни фази од продажната инка. Viber Advertising Solutions, Viber Business Messages и Viber Chatbots се само некои од услугите што го поддржуваат искуството во мобилната трговија за брендовите. Ова пак, им овозможува на крајните клиенти не само лесно да најдат и купуваат производи, туку и да добиваат известувања за нарачки и пратки директно преку нивниот мобилен уред.
Зголемувањето на мобилното купување и мобилната трговија е одлична можност за раст на бизнисот и приходите. Тоа е погодно за клиентите и им обезбедува можност да купуваат каде било во секое време. Покрај другото, клиентите сакаат да имаат лесно и едноставно искуство кога купуваат на мобилен телефон, што е од суштинско значење за компаниите кои треба да ги исполнат овие очекувања.
Заради тоа, создадете содржина погодна за мобилни телефони која е лесна за читање и навигација. Бидејќи се повеќе луѓе ги користат своите паметни телефони за пристап на интернет, важно е брендовите да се погрижат нивната содржина да е соодветна за нив. Содржината погодна за мобилни телефони е лесна за читање и навигација на помали екрани и може да ја направи разликата помеѓу корисникот да комуницира со вашата содржина или да премине на друга. Користете кратки, концизни реченици и точки за да ги направите информациите лесни за скенирање. Плус, избегнувајте да користите големи блокови текст и долги линкови.. Околу линковите ви давам сугестија да ги скратите на програми како bit.ly, на пример. И, конечно, ретко користете слики и видеа.
Подемот на апликациите за пораки е одличен начин како да допрете до потрошувачите.
Прво, месинџер маркетингот е многу ефикасен. Второ, апликациите за пораки се исклучително достапни. Трошоците често се многу пониски од традиционалните маркетинг канали како ТВ или печатено рекламирање. И, конечно, тие се многу лесни за употреба. Речиси секој може да креира и управува со кампања за апликации за пораки со малку труд. Значи, ако барате начин да допрете до повеќе клиенти, социјалните медиуми и апликациите за пораки дефинитивно вреди да се разгледаат
Погледнете ја старосната граница и процентуална застапеност на публиката на вибер.
Од 1,3 милијарди корисници на Vіbеr, 54% се мажи, додека преостанатите 46% се жени, кои прават Viber да биде моќна алатка со огромен глобален досег затоа што помага во пробивот на брендот до активна и глобална публика со таргетирани привлечни реклами.
70% од корисниците на Vіbеr се на возраст меѓу 18-35 години, кои поминуваат просечно време од 25-30 минути на арр на час. Vіbеr е исто така единствената мобилна платформа за пораки со процентуална застапеност на активни корисници од дури 88% помеѓу 25-35 години. Кои се скоро исто застапени како и на Twittеr, Facebook и Snapchat.
Активната и ангажирана публика на Vіber на дневна основа ги спроведува следните активности:
20+ пораки испратени по корисник
30+ минути на Viber дневно
прегледан Viber во просек 12 пати на ден
50% споделени фотографии и видеа дневно
30% испратени стикери дневно
Viber корисниците на дневна основа го користат за лична сатисфакција и уживање со следните алатки:
Стикери:48%
Анимиран GIF: 16%
Видео повик: 51%
испраќање слики и видеа: 67%
Viber е број еден за испраќање пораки за патници ширум светот, бидејќи над 45% од меѓународните пораки се испраќаат преку дневен контакт во странство врз основа на 60% од пријателите.
Од друга страна со Vіbеr, деловната комуникација и интеракција со вашата целна публика заземаат нов удел и димензија, веднаш штом ќе станете корисник на Vіbеr. Искористете ја оваа предност денес и бидете понапред од вашите конкуренти.
Вклучувањето на апликациите за пораки во вашата кампања ќе му овозможи на вашиот бренд да комуницира директно со клиентите, да испраќа навремени ажурирања и објави, да нуди поддршка за клиентите и да води промотивни кампањи. Веруваме дека ова се доволно причини да станете дел од Viber семејтвото. 🙂
За повеќе насоки и успешна промоција на Viber обратете се кон професионалци.
The post Колумна на Магдалена Шамбевска: Viber – еден од трендовите кои ја обликуваат индустријата за мобилен маркетинг и продажба во моментов appeared first on Marketing365.